Asiakkaan kokemus syntyy kohtaamisista, palveluista ja mielikuvista. Siksi keskitymme asiakkaidemme kanssa heidän asiakkaisiinsa ja näiden kokemuksiin saamastaan palvelusta. Sieltä löytyvät yrityksen asiakaslupaus ja kehittämisen arvokartta.
Piirrämme kanssanne asiakkaanne kuvan ja asiakasarvokartan. Haluamme oppia asiakkaiden kokemuksista: täyttyvätkö odotukset ja lunastaako palvelu annetun asiakaslupauksen? Entä kenelle palveluja pitäisi tarjota ja mitä asiakas lopulta arvostaa?
Tavoitteena on rakentaa asiakassuhteita, joiden maine herättää ostohalukkuutta myös uusissa asiakkaissa.
Erottuvan tarjoaman tärkein tehtävä on herättää kiinnostusta ja lisätä kysyntää. Sen perustana on asiakkaiden toiminta ja tarpeet. Hyvä palvelupolku onkin kirkastettu luotettavasti kuvatuilla asiakashyödyillä. Siksi haluamme kartoittaa tarkkaan asiakaskokemuksia.
Tavoitteena on toteuttaa tarjoama, jota on helppo myydä, ostaa ja suositella.
Puhutteleva brändi syntyy asiakaskokemuksesta, houkuttelevasta tarjoamasta ja erottuvuudesta markkinassa. Onnistuessaan asiakaslupaus, brändi ja puhutteleva markkinointiviestintä lisäävät yrityksen mainearvoa ja kysyntää.
Tavoitteena on kirkastaa yrityksen tuottamia mielikuvia erottumalla myös markkinointiviestinnässä.